In onze thuislanden Nederland en Spanje zijn we het meest actief. Daarnaast spelen we ook internationaal steeds meer een rol van betekenis.

VERENIGD KONINKRIJK

Sinds 2008 zijn we actief in het Verenigd Koninkrijk. Er is daar grote behoefte aan onze projecten, gezien de problematieken in het land, zoals inactiviteit, obesitas en jeugdcriminaliteit. Er is letterlijk behoefte aan ruimte om kinderen en jongeren actief te krijgen. Afgelopen jaren is gebleken dat onze projecten ook écht werken in die markt. De People’s Postcode Lottery steunt ons jaarlijks met een bijdrage rond de GBP 250.000. Dankzij de spelers van de People’s Postcode Lottery kunnen we onze projecten goed uitrollen en er op de juiste manier aandacht aan geven.

9_2Opening-Cruyff-Court-Leicester-St-Matthews-5.jpg#asset:10263

ZUID-AFRIKA EN MALEISIË

In Zuid-Afrika en Maleisië werken we intensief samen met lokale partners om Schoolpleinen14 en (Speciale) Cruyff Courts te realiseren. De komende periode willen we onze internationale projecten nog meer met elkaar verbinden, verschillende olievlekken creëren en daarmee het belang van bewegen voor jeugd wereldwijd op de kaart te zetten. Voor alle landen waar projecten zijn, is een internationale strategie geschreven.

Maleisië4.jpg#asset:10264