JCS-Infographics-Website-670px_15.png#asset:6921

De Cruyff Foundation is begonnen in Nederland en Spanje. Nog steeds is het aantal projecten in deze landen het grootst, maar we helpen ook kinderen in andere landen om te sporten en spelen. Voor ons werk buiten deze landen hebben we in 2017 een internationale strategie ontwikkeld. Met behulp van deze strategie kunnen we een scherpe focus aanbrengen in onze keuzes van projecten en de uitwerking daarvan.

De UK is een van onze focuslanden waar we Cruyff Courts en Schoolpleinen14 aanleggen. In Zuid-Afrika, Zweden, België en Maleisië zijn we eveneens actief om met lokale partners (Speciale) Cruyff Courts te realiseren en verkennen we de mogelijkheden voor Schoolplein14. In deze focuslanden bouwen we aan duurzame samenwerkingen met lokale partners om projecten succesvol te realiseren.

Als er kansen zijn om in andere, niet-focus landen kinderen te laten bewegen en sporten kijken we zeker naar de mogelijkheden. Maar dit moet te allen tijde duurzaam zijn en we moeten daarbij de balans tussen hoeveelheid werk en onze capaciteit scherp in de gaten te houden. Wat we doen moeten we goed doen. Dit om een zo groot mogelijke impact te realiseren.

Waar-zijn-we-actief-landkaart-AANGEPAST.png#asset:7581