Publicat el 26 de març 2020

La Fundació Cruyff informa que ha decidit suspendre tots els esdeveniments i activitats programades durant els mesos de març i abril. Pel que fa a l'Open Day, s'ajorna fins a nova data.

Barcelona. 26 de març de 2020.

A causa de la declaració de l'estat d'alarma i davant la incertesa del temps de durada de la mateixa, la Fundació Cruyff informa que ha decidit suspendre de forma definitiva el torneig escolar Cruyff Courts 6vs6, així com la resta d'esdeveniments i activitats programades durant els mesos de març i abril de 2020.

Tanmateix, pel que fa a l'Open Day, la jornada esportiva anual per excel·lència de la Fundació Cruyff que reuneix més de 800 nens i nenes amb diferents capacitats, programat per al proper 7 de maig a les instal·lacions esportives municipals de La Mar Bella, a Barcelona, la Fundació Cruyff informa que ha decidit posposar la celebració d'aquesta jornada. Donada la transcendència de la situació i en base a la seva evolució, es determinarà una nova data.